Toimitusehdot

Just Dressagen Toimitusehdot

TOIMITUSEHDOT LYHYESTI:

1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus (EI koske alusvaatteita, kustomoituja/mittatilattuja tuotteita kuten saappaita tai kisatakkeja, avattuja pakkauksia eikä poistotuotteita!)
– Palautuksesta tulee aina ensin tehdä ilmoitus 14 vrk kuluessa tilauksen noutamisesta, sähköpostitse osoitteeseen info@just-dressage.fi
– Voit myös palauttaa tuotteen myymäläämme, osoitteeseen 

Just Dressage
Peuraniitty 5, Halli B 65
02750 Espoo  (Sepänkylä)

Puh.: 040-6386814

info@just-dressage.fi 

 

myymälän aukioloaikoina (tai sovittuun aikaan), jolloin palautus on sinulle ilmaista.
– Palautettavan tuotteen on oltava täysin käyttämätön, ehjä, puhdas (ei myöskään karvoja), alkuperäisessä pakkauksessaan, ja hintalappujen alkuperäisillä paikoillaan.
– Postitse palautettavan tuotteen palautuskulut maksaa ostaja. Toimitus VAIN pakettina (oltava seurantakoodi), EI kirjeenä! 

– Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita, kustomoituja tuotteita, eikä pienten virheiden vuoksi ale-hintaan myytäviä tuotteita (esim. esittelykappaleet jne. poistotuotteet), eikä alusvaatteita hygieniasyistä.

 

2. Toimitusajoista
Pyrimme lähettämään varastossa olevat tuotteet aina viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä (kiirevarauksella). 
Mikäli tuotetta ei ole varastossamme, on toimitusaika yleensä noin 7-30 vrk (tilaustuotteet). Alusta saakka tehtävät, esim. Kustomoitavat tuotteet sekä kaikki saappaat ovat pidemmän toimitusajan tuotteita! Tuotteiden kohdalla lukee ARVIO näiden tuoreiden toimitusajoista, mutta käsintehtyinä huomaathan että tarkkaa aika-arviota emme pysty antamaan. Kingsley saappaiden toimitusaika tilauksesta myymäläämme on noin 6 viikkoa (rahti/kiirevarauksella).

Tuotteen kuvauksessa lukee mitkä tuotteet, koot ja värit ovat varastotuotteita, ja mitkä tilaustuotteita, sekä arvioitu toimitusaika. 

3. Toimitustavoista

Voit valita tilauksellesi sopivimman toimitustavan seuraavista vaihtoehdoista:

1. Nouto veloituksetta Just Dressagen myymälästä: Sateenkuja 1, 02100 Espoo.
2. Yli 175€ tilausten toimitus ilmainen (= ilmainen toimitus Postin pakettiautomaattiin tai toimipisteeseen tai Matkahuollon automaattiin / toimipisteeseen) Huom. ilmainen toimitus ei koske kotiin toimitettavia Ovelle-paketteja, eikä satuloita.
3. Nouto Postista tai Smartpostista: 7,99€ (max. 11kg paketit)

4. Matkahuollon Lähelle-pakettina (valitse itse noutopiste) 7,99€ (max. 11kg paketit)
5. Postin kotiinkuljetus: hinta 17,90€ (max 5kg paketit).  

6. Minimitilausraja 30€ (+toimituskulut)
Emme valitettavasti voi toimittaa alle 30e tilauksia! Alle 30€ tehdyt postitettavat tilaukset perutaan.

7. Emme toimita postitse / matkahuollolla yli 11kg painavia tilauksia (poislukien satulat). 

Mikäli ostoksesi olisivat alle minimitilausrajan, tai painavat yhteensä yli 11kg, olet lämpimästi tervetullut ostoksille suoraan myymäläämme Espooseen, tai ota yhteyttä meihin info@just-dressage.fi !  

TARKEMMAT TOIMITUSEHDOT

1. Toimitusaika

Pyrimme lähettämään varastossa olevat tuotteet viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä (kiirevarauksella).
Mikäli tuotetta ei ole saatavilla suoraan varastossamme, on toimitusaika useimmiten yleensä  noin 7-30vrk (tuotekohtainen: toimitusaika lukee tuotteen kuvauksessa). 

Just Dressage pyrkii aina toimittamaan kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti asiakkaalle. Teemme kaikkemme että tilaukset lähtevät meiltä nopeasti postiin, mutta valitettavasti siitä eteenpäin kuljetuksien nopeuteen jne. emme voi vaikuttaa. Mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään, pyrimme ottamaan mhdollisimman pian yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse ja informoimme asiakasta poikkeavasta toimitusajasta.

Jälkitoimitukset

Jälkitoimitukset ovat mahdollisia tilaustuotteiden kohdalla, sillä jos tilaamaanne tuotetta ei ole varastossamme, voidaan lähetys toimittaa tapauskohtaisesti joko osissa, tai vasta kun viimeinenkin tuote on saapunut varastoomme. Oletuksena on, että koko tilaus toimitetaan aina vasta kun tilauksen jolainen osa on lähetettävissä. Mikäli et halua jälkitoimituksia, siitä on huomautettava erikseen tilausta tehdessä.

2. Toimitustavat

Toimitustavat ja kulut:

1. Tilauksen nouto veloituksetta Just Dressagen myymälästä;

Just Dressage
Peuraniitty 5, Halli B 65
02750 Espoo  (Sepänkylä)

Puh.: 040-6386814

info@just-dressage.fi

, myymälän aukioloaikoina tai erikseen sovittavana kellonaikana.


2. Yli 175€ tilausten toimitus ilmainen (toimitus pakettiautomaattiin tai postin toimipisteeseen, ei koske satuloita)! 
3. Nouto Postista tai Smartpostista: 7,99€

4. Nouto Matkahuollon pisteestä: 7,99€ 
5. Postin kotiinkuljetus, suoraan kotiovellesi: hinta 17,90€ (max. 5kg). 

Emme toimita alle 30€ tilauksia. HUOM! Emme toimita rehusäkkejä tai yli 11kg painoisia paketteja ollenkaan postitse/matkahuollolla (pois lukien satulat): jos tuotekuvauksessa lukee/toimitustavan valinta on VAIN nouto, tarkoittaa tämä että tuote on saatavilla vain noudettuna myymälästämme, emmekä valitettavasti tarjoa tälläisille tuotteille toimitusta.

Toimitamme tilauksia vain Manner-Suomen alueelle.
Tilauksen jälkeen saat tilausta tehdessä ilmoittamaasi sähköpostiin tilausvahvistuksen. Saat tilauksen saapumisesta valitsemaasi noutopaikkaan ilmoituksen tekstiviestitse tai sähköpostitse. Varmistathan, että sähköpostisi ja puhelinnumerosi ovat oikein kirjoitetut ja ajantasalla! Emme vastaa tilauksista jotka jäävät toimittamatta asiakkaan ilmoittamien virheellisten yhteystietojen vuoksi. Huomioithan, että Smartpost / Postin pakettiautomaatti-saapumisilmoitus tulee aina VAIN _tekstiviestillä_ilmoittamaasi kännykkänumeroon: eli kirjoitathan kännykkänumerosi huolellisesti! Emme vastaa virheellisesti täytettyjen osoite/yhteystietojen vuoksi katoavista/toimittamattomista paketeista! 

3. Maksutavat

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

4. Palautus / vaihto

Tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus, POISLUKIEN alusvaatteet sekä kustomoidut/mittatilatut/muokatut tuotteet. Alusvaatteilla (alushousut, rintaliivit jne.) ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta, hygieniasyistä. Tuotevirheitä (valmistusvirheet) koskeva reklamaatio-oikeus koskee myös alusvaatteita.

Palautuksen edellytykset:
Palautuksesta on aina ilmoitettava myyjälle 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun tuote on noudettu, kirjallisesti osoitteeseen info@just-dressage.fi.
Palautusoikeus koskee vain puhtaita ja käyttämättömiä tuotteita!
Tuotteessa ei saa olla käytön / käsittelyn jälkiä tai likaa/karvoja. 
Mahdolliset tuote- ja hintalaput on oltava paikoillaan.
Tuote on oltava alkuperäisessä pakkauksessaan mikäli siinä on sellainen ollut.
Tuote (mahdollisine alkuperäispakkauksineen) tulee pakata huolellisesti niin ettei se vaurioidu matkalla. 
Palautuksesta on aina tehtävä ENNAKKOILMOITUS ennen kuin palautettava tuote lähetetään takaisin! .
Mikäli palautuksen jälkeen tilauksen arvo laskee alle 175 euron (ilmaisen toimituksen raja), asiakas maksaa normaalit toimituskulut, jos hän palauttaa osan tilaamistaan tuotteista / menomatkan postiiukut vähennetään palautettavasta summasta.

Toimita palautukset osoitteella Just Dressage, Peuraniitty 5, Halli B 65
02750 Espoo  (Sepänkylä). Puh.: 040-6386814 , info@just-dressage.fi

 

Arvonalenema:
Mikäli palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty tai käsitelty niin että siinä on jälkiä tai likaa, on Just Dressagella oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka, palautuskuluineen.
Mikäli tuote palautuu myyntikelvottomana on arvonalenema 100%.
Mikäli tuote on likaantunut tai siinä on mitä tahansa käsittelyn / käytön jälkiä, tuotteen arvosta palautetaan 50%.

Vaihto:

Palautusten/vaihtojen käsittelyaika on 7vrk palautuksen saapumisesta. Mikäli haluat nopeuttaa vaihtotuotteen saapumista, suosittelemme tekemään haluamastasi tuotteesta uuden tilauksen heti kun olet huomannut taritsevasi eri koon. Mikäli palautuksen jälkeen tilauksen arvo laskee alle 170 euron (ilmaisen toimituksen raja), asiakas maksaa normaalit toimituskulut, jos hän palauttaa osan tilaamistaan tuotteista.

Näin palautat tuotteen/tuotteita:

1. Palautuksesta tulee aina tehdä ilmoitus 14 vrk kuluessa tilauksen noutamisesta, osoitteeseen info@just-dressage.fi
2. Palauta tuote postitse (tai tuomalla se veloituksetta myymäläämme)

HUOMIOITAVAA: Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus! Noutamatta jätetyt tilaukset laskutetaan kokonaisuudessaan asiakkaalta, postikuluineen. Emme myöskään vastaa Postin kuljetuksessa vaurioituneista tuotteista.  Just Dressage ei myöskään ole velvollinen lähettämään pakettia veloituksetta uudestaan asiakkaalle tapauksissa, joissa Posti ei ole lähettänyt asiakkaalle paketin saapumisilmoitusta tai se on kadonnut tms. Uutta postikulua sekä tuotteen paluumatkasta meille koituneita kulujavastaan Just Dressage voi lähettää tilauksen asiakkaalle uudestaan; ole yhteydessä meihin sähköpostitse info@just-dressage.fi ensi tilassa minkä tahansa epäselvyyden sattuessa. Postin toiminnasta reklamaatiot osoitattehan suoraan Postille. 

Palautukset maksetaan 14vrk sisällä palautuksesi käsittelystä.

5. Reklamaatiot

Mikäli tuote on viallinen, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse/puhelimitse ennen tuotteen palauttamista.
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: info@just-dressage.fi tai puhelimitse numeroon 040-6386814

Pyydämme ilmoituksessanne ystävällisesti ilmoittamaan:

Palautuksen syy (mikäli viottunut tai väärä tuote)
Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille, vai haluatteko että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

HUOM! Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, tehkää heti pakettia vastaanotettaessa reklamaatio vioittuneesta pakkauksesta postille, ja sen jälkeen reklamaatioilmoitus myös meille.

6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info@just-dressage.fi tai puhelimitse numeroon 040-6386814 Ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista/etukäteen verkkosivuilla mainituta. Myyjä Just Dressage pidättää myös itsellään oikeuden tilauksen perumiseen, jossa tapauksessa myyjä palauttaa tilauksen hinnan asiakkaan tilille.

7. Toimituksen estyminen

Just Dressage ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Just Dressagen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten kuljetusliikkeen toiminnasta, sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä, lakosta tai muusta vastaavasta Just Dressage -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

8. Yhteystiedot

Just Dressage
Peuraniitty 5, Halli B 65
02750 Espoo  (Sepänkylä)

Puh.: 040-6386814

info@just-dressage.fi